torsdag 19 mars 2009

Kul!

Ja det var riktigt roligt igår och jag är glad att jag till slut tog mig ut. Jag kan väl inte säga att jag var helt avkopplad. O hade natten innan vaknat varje timma hela natten och det har varit riktigt svårt att få honom att somna om, så jag var lite nervös att samma sak skulle hända igår natt. Men det fick ganska så bra. Han hade vaknat en gång och gråtit en skvätt. Själv var jag ute från klockan åtta till två och var riktigt stolt över mig själv! Det lär dröja till nästa gång.

N gick upp med O på morgonen, men jag kunde ändå inte somna om. Jag är så van vid att gå upp mellan sju och åtta att kroppen liksom är inställd på det nu. Det var skönt att ligga och dra sig i alla fall.

Idag tog jag O till hästarna här i närheten, tänkte se om han var intresserad av dom redan. Det var han inte, han tittade mer på staketet än hästarna. Men det kommer väl om några månader kan jag tro. Jag hoppas det i alla fall, det är ju kul att bo så nära ranchen och dessutom håller dom på att bygga ett mini zoo eller något där nu så det ska bli spännande.


Inga kommentarer: