lördag 21 februari 2009

Lämna mig inte!

Har inte haft någon ork att skriva de senaste dagarna. Inte för att jag varit tröttare än vanligt, men jag har väl bara prioriterat annat antar jag. Det känns som om jag gjort mycket, men just nu kan jag inte direkt komma på vad.

N ska åka tillbaka till Mallorca imorgon. Han ska köra ner. Jag och O flyger den 7e mars, alltså om två veckor. Suck. N har redan flyttat fram det först en vecka, och nu en dag till. Men jag vet inte om det hjälper. Just nu känner jag mig nästan deprimerad. Jag vill att vi ska vara tillsammans, alltid, varje dag! Det går förstås inte alltid, så det är bara att inse. För det första måste N hitta någonstans att bo för oss, då vi lämnade vårt hus på Mallorca innan vi kom hit. Det är inget jag är orolig för, han vet precis vad jag tycker om, och det är väldigt lätt att hitta lägenheter Det är bara viktigt att han börjar flytta in innan vi kommer så att vi slipper göra det med O där. Dessutom ska N snart börja jobba och behöver fixa en del saker innan dess.

Just nu snöar det en massa ute. Det har inte varit någon snö alls under den tiden vi varit här, förrens nu. Ett par dagar har det varit snö nu och ikväll har det kommit massor! Jag kan ju alltid hoppas att det snöar hela natten och att N bestämmer sig för att stanna en dag till!

Inga kommentarer: