tisdag 13 januari 2009

Ett långt hahaha


Idag har Oskar mått mycket bättre. Han har spytt ett par gånger, men inte så mycket. Han har inte riktigt kommit igång med att äta riktigt men jag försöker amma varannan timma eller så, så att han får i sig tillräckligt. Jag kommer nog att fortsätta göra det i natt också för att vara säker på att han mår bra. Jag är grymt trött nu efter natten som varit, men vad gör man inte för sin lilla ängel.

Trots att Oskar var ganska så hängig idag också, så fick jag äntligen mitt så efterlängtade skratt! Han har ju skrattat mycket innan, men bara ett hahaha. Inte ett långt upprepat hahaha. Förstår ni vad jag menar?
Idag kom det i alla fall, det underbara lilla skrattet. Gud vad man smälter!

Här är förresten kläderna jag köpte på Zillstar som jag sade att jag skulle lägga in ett kort på. Visst är dom fina?! Toppen har han fått av min kusin M, den kommer från H&M och är så cool, "Everybodys Idol" står det på den.


1 kommentar:

Linda sa...

Visst är det underbart när de skrattar!! :-D

Åh vilka fina kläder han har fått! Lille sötisen!!

kram Linda