måndag 19 januari 2009

Tack Linda!

Titta vilken fin utmärkelse jag har fått! Den har jag fått av Linda, och är väldigt stolt över. Meningen är att personen som fått den lägger upp den på sin sida, och man kan sedan ge den vidare till någon eller några andra som man tycker är värd den.



Eftersom jag bara läser Lindas blogg just nu så ger jag den tillbaka till henne! Eller förlåt, det lät ju helt fel. Hon skulle förstås fått den även om jag läste en massa andra bloggar. Hon berättar om sitt vardagsliv, och hennes ena son -W är lika gammal som O så det är roligt att följa. Dessutom så är hon en jätteduktig fotograf och har alltid så fina bilder på bloggen. En blogg väldigt värd att titta in på!

Jag har tänkt att titta in på Lindas favoritbloggar eftersom jag vill ha fler att läsa och trots att jag aldrig träffat Linda så litar jag på hennes smak. Jag menar, hon nominerade ju min blogg. Om det är fler där ute som läser min blogg och har egna bloggar så får ni gärna lämna adressen till mig!

Inga kommentarer: