fredag 30 januari 2009

Kram och puss!

Ibland älskar jag O så mycket att jag inte vet var jag ska ta vägen. Eller jag gör väl det alltid. Och nu börjar han visa det mer och mer tillbaka. Nu har han börjat kramas och pussas och det är bara helt totalt underbart! Han är så skön min lilla pojk.
N har också blivit mycket mer populär nu än innan och det känns ju bra förstås. Jag vill ju att dom ska ha en lika bra relation som jag och O. Nästan i alla fall...

I natt sov han dessutom väldigt bra! Vaknade 2.30 och 6 för mat men somnade om efter båda gångerna, vaknade inte någon gång i mellan och vaknade för att gå upp klockan åtta. Jag var helt överlycklig. Vilken skillnad det är när man fått sova gott.
Har inte så höga förhoppningar om att samma kommer att ske i natt eftersom han redan vaknat och gråtit en gång. Men man vet aldrig.

Inga kommentarer: