onsdag 7 januari 2009

Tjäna pengar på rean

Idag har jag fyndat! Jag köpte ett par jeans till mig själv, ett par beiga eller smutsvita eller hmm, jag vet faktiskt inte riktigt vad det är för färg. Skitsnygga var dom i alla fall! Jag hade en kupong så att jag fick 20% på dom också och fick dom för 450 kronor. Ville köpa ett par svarta byxor också men jag blev för snål. Försökte hitta ett sätt att få mig själv att tro att jag "tjänade" på att köpa båda jeansen, så där som man brukar göra ni vet, men jag lyckades tyvärr inte med det idag. Jag är i alla fall väldigt glad för dom jag köpte!
Sedan gick jag till en barnaffär, zillstar , och fyndade på rean. Japp, jag lyckades fynda på rean! Köpte en fin dress av märket Shampoodle, den fanns i orange och svart.
Jag köpte den i orange. Mest för att jag tycker det är fint med lite färg och för att svart känns lite mörkt för våren på Mallorca, och dessutom för att han ju är holländare... Det smarta med det här settet är att den kan användas från ca 3 månader till 1 år eftersom det är långa ribbade ärmar och byxben som kan vikas upp. Väldigt bra! Så han kan åtminstone använda den från och med nu tills det blir riktigt varmt på Mallorca. Det var 50% på denna och jag fick det för 230 kronor. Ett riktigt kap alltså!
Det fungerar inte att lägga upp bilder just nu, men jag ska ta ett kort på Oskar när han har på sig det så att ni kan se hur fint det var!

Gud vad roligt det är att fynda! Ja, jag känner nog att jag nästan sparade pengar tillslut!

1 kommentar:

Emilia o Emmas Mamma sa...

åh alltid lika roligt att fynda! då kan man ju faktiskt shoppa utan att få dåligt samvete (jag är hopplös på att handla barnkläder) haha. trevlig kväll!