måndag 19 januari 2009

Tävling

Har jag berättar att jag och N spelar Bingolotto varje söndag? Jag kanske har "glömt" att nämna det? Det var enda villkoret N hade för att spendera vintern i Sverige. Han älskar nämligen Bingolotto! Och dansband... Jag vet, en riktig tuffing till man!
I alla fall, var jag ville komma var att eftersom vi inte har speciellt mycket tur på bingo så tänkte jag att jag kunde testa lite andra tävlingar, och hittade denna tävlingen. Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag har mer tur här!



Jag är med och tävlar om namnhalsband från Bicone Design, tävlingen hittar ni hos En Mölnbobos Liv. Alla kan vara med oavsett om man har blogg eller inte. Tävlingen avslutas 31 januari.

1 kommentar:

Anonym sa...

kikar in här & tipsar om min blogg.. Varför du ska läsa den? Bra fråga.. kika in & kolla