måndag 5 januari 2009

För små öron

Igår var vi inne i stan för att se om det fanns något roligt kvar på rean. Mitt problem är nämligen att jag tycker om att fynda men hatar när det är mycket folk. Därför orkar jag aldrig åka in de första dagarna på rean. Och därför fyndar jag inte heller... Hittade bara en fin kofta till Oskar som var på rea och sedan blev det en tröja och ett par snickarbyxor till vanligt pris. Allt i storlek 74 som han kommer ha ungefär när han kommer till Mallorca igen. Nu har vi nog ett bra litet lager. Tycker om att köpa kläderna eftersom det inte finns mycket fint på Mallorca, det finns mest sånt där sött och gulligt krimskrams och det passar inte Oskar i, han är ju en tuff kille! Storlek 80 kommer han ha på högsommaren och då behövs inte mycket kläder, så tunna saker som möjligt och något bra att bada i bara.

Sedan köpte vi hörselskydd också, så nu kan Oskar gå med och titta på pappa när han uppträder i sommar. Dom är av märket Peltor Kid och användas från 2 månader till 12 år. Man kan köpa dom på flera ställen på internet i neon grön och rosa, men finns även i Clas Ohlson butiker, dock endast i grönt. Visst är dom söta?!




Hi hi

2 kommentarer:

Anonym sa...

kikar förbi.
har ett par i rosa till min dotter som är köpta på clas olsson :)

Anonym sa...

hittade hit av slumpen.
vilken rolig blogg att läsa!
söt liten kille du har!