måndag 26 januari 2009

Sov du lilla videung...

Nej nu får de där underbara hela nätterna med sömn komma tillbaka! I natt har Oskar vaknat var 20 minut i stort sätt hela natten. Nu får det vara nog. Jag ska ha ett riktigt snack med honom när han vaknar från sin förmiddagslur...

Om två dagar ska vi till barnmorskan, då är Oskar fem månader. Helt otroligt. Jag tycker det ska bli spännande att väga honom denna gången. Är lite nervös att han gick ner för mycket när han var magsjuk, men jag hoppas att han lyckats äta upp sig litegrand i alla fall.

Imorgon har jag fått tid till tandläkaren. Fy. Jag har haft ont hela helgen och levt på värktabletter. Jag undrar verkligen vad dom kommer göra med tanden. Jag hoppas att dom inte drar ut den, men jag tror att det är precis vad som kommer att hända. Om inte imorgon, så snart efter det!


Nyvaken från förmiddags siestan

Inga kommentarer: