torsdag 29 januari 2009

Tradera -bra grejer!

Igår fick jag hem mitt första köp från tradera. En solskyddsdräkt. Den var verkligen jättefin, mycket finare än jag förväntat mig. Finare en någon annan jag sett faktiskt! Så nu kommer O att vara fin och skyddad från solen på Mallorca hela sommaren.
Säljaren har massor av fina, nya solskyddkläder i alla storlekar. Och betydligt billigare än vad dom är normalt! Om ni är i behov av solskyddskläder så kan jag hjälpa er att komma i kontakt med säljaren.



Just nu är jag ganska uttråkad. Jag behöver komma ut lite ur huset känner jag. Och inte på en liten promenad med vagnen, som varje dag, men kanske in till stan eller... ja jag vet inte. Det är väl just det som är problemet. Januari är en ganska tråkig månad, inte mycket händer och alla är sjuka i förkylningar och maginfluensor.

Men nästa vecka är det redan februari, och två saker står redan på schemat. Bada i bassäng med O. Hoppas det går bättre denna gången, det var ju inte så populärt sist. Och gå på barnvagnsbio igen. Denna gången är det bröllopsduellen som visas. Jag antar att dom alltid väljer lätta och relativt korta filmer. Det är ju lätt att bli avbruten av en liten skrikig bebis...

O har börjat sträcka sig efter allt han ser nu. Armarna blir längre och längre för varje dag. Man får verkligen passa sig. När jag bär runt på honom är armarna konstant rakt ut så att han kan försöka få tag på vad som än kommer i hans väg. Han har också börjat så smått att sträcka sig efter personer. Eller person. För än så länge har han bara gjort det åt hans älskling mormor. Han bli helt galen när han ser henne, skriker ett glädjetjut och slänger ut armarna. Lilla gullunge!

1 kommentar:

kuusk sa...

Tack för tipset med fuji! tror att jag också ska framkalla lite bilder, man gör ju aldrig det nuförtiden!! här på Mallis är det verkligen varmt och skönt, 17 grsder och sol idag, och jag fick jobbet på seaclub! jag bloggar också nu på www.bopamallorca.blogspot.com!! kram anna