söndag 11 maj 2008

En krympande mage

Nu tycker jag nog att magen inte växt alls på två veckor, ser till och med mindre ut. Men den här gången är jag inte så upphängd på det. Jag vet att han mår bra så det spelar ju ingen roll.

Jag har gått in i vecka 24 och läste någonstans att om bebisen nu skulle födas av någon anledning, så skulle han ha 85% chans att överleva. Det är helt otroligt tycker jag! Han väger ju bara ett halvkilo ungefär... Jag hoppas ju förstås att han stannar där han är ett bra tag till och växer till sig lite grand.

v. 21+1

v.23+1

För övrigt har det regnat i tre dagar nu och jag är redan riktigt trött på det. Egentligen spelar det ju ingen roll för mig, jag vet att jag får nog med soltimmar om året, men usch vad tråkigt för alla turister! Kompisarna A och G kom för tre dagar sedan för en veckas semester. Dom har nog inte sett så mycket annat än hotellrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja magen ser allt lite mindre ut nu, men är det inte bara att den antagit en annan form. Ser ut som en klockren gravidmage istället för att man bara har ätit lite för mycket.
Den kommer säkert ändra sig flera gånger ännu innan det är dags, så oroa dig inte.