torsdag 15 maj 2008

Showtime!

Idag har jag inte dåligt samvete. Idag har vi haft lunch med A och G! Det var kul att kunna träffas lite innan dom åker hem i alla fall.
Jag har också fixat och donat med saker till showerna, och sytt lite trasiga saker. Jag har varit duktig!
Ikväll har vår ena showgrupp premiär. Fyra av sex personer i showen är nya. Jag är så nervös så jag tror jag dör. Om jag själv är med i showen så känner jag att jag har mer kontroll över vad som händer. När jag bara sitter där bredvid och tittar på så får jag nästan panik. Måste springa nu, den börjar strax!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag drömde, av någon helt outgrundlig anlednig, om dig inatt. Och det som då slog mig var, vilket språk pratar ni med varandra?
Och vilket språk kommer er lilla bebis prata? Svenska, Spanska, Holländska?
Tro inte jag är galen som drömmer om okänt folk, men ibland vet man inte vad det är som påverkar drömmarna ;)