lördag 3 maj 2008

En strålande dag

Idag mår jag bra igen! Inget ont i halsen, ingen huvudvärk, inga svimattacker... Och ingen stress. Även om vi arbetar på helger med så är det mycket som inte går att göra på helger eftersom kontor och liknande är stängt, så det blir automatiskt mindre jobb, så helgerna är allt lite bättre i alla fall.

Dessutom var det jätteskönt väder. Det har det varit ett bra tag men jag har inte hunnit njuta av det. Idag försökte jag göra allt utomhus. Hade möte ute, åt mina måltider ute, solade litegrand ute och fixade och donade med min trädgård... ute.

Det var två olika personer som sade att jag "strålade" idag! Det gör ju bara dagen ännu bättre, och gjorde antagligen så att jag strålade ännu mer.

Bebisen sparkar på som aldrig förr där inne i magen. Det är också underbart! Den enda gången det inte är underbart är när jag vill sova på magen, det tycker han inte om. Jag har jättesvårt att somna om jag inte får ligga på magen, men det går inte längre för så fort jag gör det så sparkar han som aldrig förr, och ger sig inte förren jag byter ställning. Det är vad jag kallar lyxproblem. Jag har ett bra liv!!!

Mina rosor blommar och jag strålar...

Inga kommentarer: