söndag 25 maj 2008

Du är tjock

Så nu har jag gått in i vecka 26 och har tagit ett nytt kort. Jag brukar sätta in dagens kort och kortet från två veckor innan, men förra kortet var så dåligt att jag inte vill sätta in det i bloggen igen. Så här ser jag ut nu och det får räcka att visa det.


v25+1

Idag började N skratta åt mig och sade jag var tjock. Jaha, tack för den. På något sätt försökte han få det att låta som om det skulle vara något sött eller bra, men allt jag hörde var att jag var tjock. Och inte bara på magen utan överallt.
Nu är det så att jag vet att jag inte är tjock och vet att det egentligen inte var det han menade men jag kan ändå inte sluta att titta på mina armar och ben hela tiden för att se om dom ser svullna ut.
Det är inte det enda jag tittar efter hela tiden. Varje gång jag tittar på min mage i spegeln så ser jag ett svagt mörkt streck som leder upp till naveln. Det är normalt jag vet, men varje gång jag tittar ner på magen, utan att se i spegeln, så finns där inget streck. Så nu vet jag inte om jag inbillar mig...
Jag har aldrig varit så här besatt av min kropp. Eller kanske mer vad som händer med min kropp. Och det är inte så att jag bryr mig om om jag är tjock eller smal, har en mörk rand på magen eller inte... det är bara spännande helt enkelt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin mage! Härligt att få gå omkring och stolsera med den i sommar.