söndag 17 maj 2009

Bröllop

Ja nu sitter jag här, båda små pojkarna ligger och sover (barnvakt igen), och jag tittar på tv. Normalt sätt tycker jag om att titta på tv. Speciellt på den engelska SKY som vi har. Men nu har det hänt något med den och på kvällen är det en sådan dålig mottagning att det bara finns två kanaler (av över hundra!) som fungerar. Det två kanalerna är "weddingtv" och "weddingtv+1".

Japp. Tre dagar i rad har jag suttit och tittat på dessa förbannade bröllopsprogram. Jag kan ju inte säga att det ger mig speciellt mycket. Jag är ju redan gift, och planerar inte att gifta mig en gång till.

Man ska aldrig säga aldrig, men blir det ett bröllop till så blir det med samma man, och på hans villkor. Det vill säga en vigsel i Las Vegas med en dålig Elvis-imitator eller något sådant...
Skulle ju i och för sig vara ganska kul!

1 kommentar:

Caroline sa...

Hihihi! Vad roligt detta inlägget var! Förstår att det inte är så himla kul att vara fast med bröllopsbestyr! Ja, däremot, hade varit jätteglad för den kanalen, vi ska gifta oss i september! Du kanske kan samla på dig lite fina tips till mig istället? :)

Kram!