måndag 4 maj 2009

Shopping

Trots att O vaknade två timmar tidigare än normalt så har han bara sovit drygt en timma på dagen idag. Han skulle nog i och för sig sovit mer om vi hållt oss hemma, men det gjorde vi inte och då finns det så mycket spännande att titta på.

Idag har vi nämligen shoppat loss. Bara till O tyvärr, jag skulle själv verkligen behöva kläder, men det är ju så kul att shoppa till små barn! Jag och O åkte till stan med bästa kompisen och två av hennes barn. Vi lyckades ta oss till tre affärer och fika två gånger, och det tog lång tid. Normalt är jag väldigt snabb när jag shoppar, men med tre barn tar det ju lite längre tid.

Det här blev det i alla fall.


Från KappAhl: 3 par mysbyxor i olika färger, tag 3 betala för 2, suveränt! Och en två delad pyjamas. Väldigt söt. Tunn och bra också till sommaren, det börjar redan bli riktigt varmt på natten på Mallorca.


Från Lindex: En cool keps. O är van vid sin solhatt och låter den sitta, så jag hoppas det blir likadant med den här. Ett par tights, underbara. Om det fanns flera färger skulle jag köpt fler par, men dom hade bara svart. Lite tråkigt.


Från H&M: En pyjamas, egentligen vet jag inte om det är en pyjamas men det är det den kommer användas till. O älskar Tiger! Ett par söta shorts med ett brunt linne. Och ett väldigt gulligt linne med djungeldjur på. Det är av "organic cotton" och de kläderna rekommenderar jag verkligen, dom är så mjuka och sköna!

1 kommentar:

Larubsson sa...

Massor av fina kläder!