fredag 15 maj 2009

Inget svett, inga tårar

I alla fall så nära man kan komma. Ikväll klarade jag nämligen barnpassningen utan kaos. Jag är riktigt stolt över mig själv.

Lite tårar var det väl när jag skulle lägga O i början av barnpassnings-kvällen, men som sagt, inte så farligt. Inga tårar när L sedan skulle sova. Inga alls! Vilket betyder att O inte vaknade vilket i sin tur betyder att det inte blev något kaos.
L har vaknat till flera gånger, men somnat snabbt igen.
Vi har ett hotell nära oss där vi får njuta av deras underbara karaoke tills tolv på kvällen. Fy vad hemskt det är att lyssna på när man vill gå och lägga sig. Så antingen har L vaknat på grund av tondöva turister, eller på grund av att han är väldigt täppt i näsan.

En timma kvar av barnpassningen! Det ska nog gå bra. Det kanske blir 15 ungar för mig trots allt. Jag är ju uppenbarligen väldigt bra på det här!

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

Ha ha jag tror på tondöva turister! Hur gammal är O nu? Nio månader? Han är så söt! Ha en bra kväll! T