söndag 31 maj 2009

Lek och bus

Idag har vi haft gå-träning i trädgården. O tycker det är väldigt spännande att gå med sin lära-gå vagn!



Jag måste få tummen ur och gå och köpa nya batteri till kameran så att jag kan få lite bra kort igen! Mobilen är inte direkt lika bra...

Idag var det lite molnigt och vi (=läs "jag") ville inte bada idag. Så det blev mycket promenader och spring i stället.
O är så rolig att busa med nu. När han sitter i sin gåstol och jag säger något i stil med "nu kommer mamma och tar dig" så blir han alldeles galen och bara skriker och skrattar och viner fram som ett spjut. Jag tog ett litet videoklipp av det förrut men då jag tittade tillbaka på det förstod jag att ni skulle skratta mer åt mig än åt honom, vilket inte var poängen med videon, så den kommer inte upp på bloggen!

1 kommentar:

Linn sa...

vilken sötnos! Kolla in vad jag hittade på Youtube.. :) http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA