torsdag 28 maj 2009

En helt underbar dag!

Ja idag har det verkligen varit det. Helt underbart. N åkte iväg och jobbade tidigt så att vi skulle kunna få lite familjetid. Jag och O gick en promenad, gungade och njöt av det härliga vädret. När N kom hem gick vi tillsammans till stranden. Det var skönt att O kunde krypa runt där, skönt att inte behöva tänka på att han ska ställa sig mot allt och ramla på stengolvet. Mysigt att se mina pojkar bada ihop.
Efter det gick vi vidare till poolen och njöt lite till. Jag är härligt brun från solen (det är nog första gången jag är det redan i maj) och N är så där härligt rödfläckig, då det var hans premiär solning.

Nu är jag barnvakt och det blev bara tio minuters kaos idag. Visst, kvällen är inte över, men de sover båda två så jag är positiv!

Och som om det inte räcker, så har O haft på sig sina solglasögon en massor idag! Så nu känner jag att jag får valuta för pengarna. Dessutom har jag kommit på var jag ska köpa solglasögon, något jag alltid har problem med.
På barnavdelningen. För Os glasögon passar mig med! (Nu vet jag inte riktigt om det är en sak att hurra för, men som sagt, jag känner mig positiv just nu)





Och nej, bilderna är inte iscensatta, han hade verkligen solglasögonen så där mycket!

1 kommentar:

Linda sa...

Underbara bilder! Längtar också efter sol, värme och bad nu... och det verkar som den är på väg! Ska ju bli 25-30 grader här nu sägs det. Det kan man INTE tro idag. Det har regnat, haglat och blåst som bara den. Usch!

Vad skönt att han accepterar solglasögonen! Det är ju bra för hans ögon om han använder dem för solen skiner ju rätt starkt hos er.

Jag vill också vara solbränd (brun alltså, röd kan ju kvitta *s*) *lite avis*