torsdag 14 maj 2009

Det regnar

Och det har det gjort i en evighet nu känns det som. Alltså inte just i dag, utan den senaste tiden. Det dåliga vädret verkar nämligen förfölja mig.
Det var många, och då menar jag många! som påpekade hur synd det var att jag missat det underbara, vackra vädret i Sverige. Det slutade ju ungefär dagen jag kom. Det underbara, vackra vädret kom då istället till Mallorca (där vi hade haft dåligt väder länge innan). Jag kände inte att det var speciellt jobbigt, visst är det alltid bättre när det är fint väder, men det är aldrig vädret jag åker till när jag åker till Sverige.
Nu när jag kommit tillbaka till Mallorca har det börjat regna här, och vad jag förstår är det ganska så bra väder i Sverige.
Just nu är jag bara glad att det regnar eftersom jag har känt mig svimfärdig och haft svårt att andas hela dagen. Det har varit ett väldigt tryck i luften. Men en dag till, högs, klarar jag av med dåligt väder. Nu vill jag ha sommar!

Inga kommentarer: