måndag 25 maj 2009

Brottningsmatch

Jag blir galen. Två nätter i rad har O vaknat, runt 3-4 och ställt sig upp i sängen. Jag lägger ner honom, han ställer sig upp. Jag lägger ner honom, han ställer sig upp... Jag blir galen och brottar ner honom i sängen och försöker få honom att stanna där, men O vinner. Det har tagit mig över en timma att få honom att somna båda nätterna, eftersom inget fungerar. Inte att lägga honom bredvid oss, inte att gå runt och vagga och inte lägga honom i sängen.
Jag VET att du kan ställa dig upp O, jätteduktigt! Men man ska SOOOOOOVA på natten.

Idag har han varit helt vild. Han har krupit mycker mer än ålat idag och det har gått undan! Han har varit överallt och ställt sig mot allt. Det känns som om det kommer bli ett par tuffa månader. Tuffa och underbara. Men så har det väl egentligen varit sedan han föddes, och det kommer nog inte sluta om ett par månader. Det blir helt enkelt nya saker som blir tuffa men underbara.

1 kommentar:

Linda sa...

Hihi, låter som du har mer än fullt upp där hemma! ;-) Själv så njuter jag fortfarande av lugnet... William vare sig kryper, ålar eller reser sig upp... fast han ställer sig ganska ofta i krypställning nu så han kommer väl kanske snart på hur man gör...