onsdag 27 maj 2009

Solglasögon

Jag kunde inte motstå, trots att jag vet att dom inte kommer sitta på i mer än 10 sekunder. Nåja, jag fick honom att han på dom i fem minuter men då fick jag distrahera honom med fontäner, djur och sånger.

Jag tänkte så här. Även om han inte vill ha på sig dom detta året så kanske han kan ha dom nästa år? Dom är ganska stora så dom lär passa då med. Och om jag får honom att ha på dom så är det ju bra för hans ögon, eller hur?!


Är man så här söt i solglasögon så spelar det ingen roll om dom inte sitter på så länge, han var tvungen att ha dom helt enkelt!

2 kommentarer:

♥ Jempajenny sa...

Tuffing!

Jag är nöjd med setet från Tupperware. Hittills så har jag använt pipmuggen, besticken och smålådorna mest. Tallriken känns lite stor än så länge, men den kommer säkert bli toppen lite längre fram.

Jag tror det kostade 469:- alltihop. Det går ju att köpa "lösa" delar också om man inte vill ha allt.

Larubsson sa...

Cool kille! David tappade sina nånstans i Stockholm men hade han inte tappat dem så hade han väl ätit upp dem :)