torsdag 6 mars 2008

En bra anledning till att gå och sova?!



En vanlig kväll. Jag är trött... Vill helst bara gå upp till sovrummet och titta på vänner och sedan somna gott. Saken är ju den att jag har inget att gå upp för på morgonen. Vilket betyder att jag inte går upp innan tio... eller elva. Vilket i sin tur betyder att jag skulle sovit i 13-14 timmar om jag skulle gått och lagt mig nu. Alltså alldeles för många timmar!


Dessutom känner jag mig grymt tråkig, N är ju inte alls trött och hur kul är det att gå och lägga sig långt innan honom.


Jag kan inte ens skylla det på graviditeten. Det enda graviditetsymtomet jag inte haft är ju trötthet. Jag har tänkt lite på att skylla det på rådet jag fått av olika föräldrar Sov nu medans du kan, när bebisen kommer blir det ingen sömn! Men ska jag då sova 13-14 timmar nu, då får jag väl en chock när bebisen kommer och jag inte får någon sömn... det kan ju inte vara bra.


Jag vet alltså inte vad jag kan skylla det på. Men jag kan ju kanske spendera en timma eller så nu på att komma på något bra, eftersom jag ändå inte kan gå och lägga mig nu!

Inga kommentarer: