lördag 29 mars 2008

Lyxliv i mammabyxor

Usch vad tråkig min blogg varit dom senaste dagarna. Skärpning! Känns som om förkylningen är på rätt väg i dag i alla fall, även om den definitivt är kvar. Har bara nyst ungefär 527 gånger idag... än så länge.

Idag går jag in i vecka 18, oj vad tiden går fort! 3 veckor till halvtid. Sitter nu här med mina mammabyxor och mammalinne på, gud vad bekvämt! Sånt borde man alltid gå runt med. Varför gå runt och vara snygg i "skinny-jeans" när man kan vara bekväm i mammabyxor???
Har fortfarande inte tagit något kort på magen, idag bara måste jag! Förstår inte varför det ska vara så svårt att få det gjort. Jag ska, jag ska, jag ska, jag ska!

På måndag åker N till Fuerteventura för att jobba i en vecka. Vi åker bara om varandra hela tiden. Jag skulle egentligen följt med, men är inte sugen på att resa något mer. Vill såklart vara med N, men vill bara vara hemma nu. Gud vad jag känner mig bortskämd, säger nej till en solresa på kanarieöarna! Ibland får man påminna sig själv om hur bra ens liv faktiskt är.

Inga kommentarer: