fredag 28 mars 2008

Drömmar om nässpray...

Jag skulle göra allt för en nässpray just nu! Har så ont i bihålorna så jag tror mitt huvud ska explodera. Om jag hör på ett öra så är jag inne i en ganska bra period. Men till och med en nässpray ska jag behöva få tillåtelse att använda från doktorn. Hur skulle det kunna vara skadligt för bebisen att jag använder nässpray? Och vad skulle doktorn, som är en väldigt upptagen man, säga om jag ringde och störde om något sådant litet. Nej, det blir att lida lite till och hoppas det går över fortare än kvickt!
Jag vet att det kanske är många som läser detta som tänker att äh, det kan väl inte spela någon roll, det är klart att du kan ta lite nässpray! Men jag tänker då inte göra något där det finns minsta lilla chans att påverka bebisen negativt. För jag börjar ju bli vuxen och har ansvar för en annan människa nu. Eller så är jag bara paranoid. Mycket möjligt!

Inga kommentarer: