söndag 5 april 2009

10 barn ska jag ha!

Asså jag vet inte vad som hänt med min lilla kille!
Nu helt plötsligt har han somnat två dagar i rad i sin säng på dagen, jag har bara lagt ner honom när han varit trött, han har lekt några minuter och bara somnat. Bara så där. Helt själv. Och i natt sov han från 20.45 till 7 på morgonen, utan att vakna en enda gång. Då ammade jag och han sov vidare till 9.45. Jag trodde inte det var sant!
Ska det vara så här lätt att vara mamma kan jag lika gärna skaffa tio barn till.

3 kommentarer:

Linda sa...

Härligt! :-)

De verkar följas åt våra grabbar. Efter att ha haft en hel del strul med sömnen nu det sista så har vi haft några nätter i rad nu med BRA sömn och han har somnat själv när vi lagt honom i sängen.

Jempajenny sa...

Så duktig han är!

Larubsson sa...

Skönt att det funkar med mat och sömn. Tänkte köra "hårt" med sömnen och flytta in David i sitt rum men då blir stackaren förkyld så vi får se hur det går