tisdag 7 april 2009

Jag ska bli tvåbarnsmamma!

Eller jag kommer att känna på hur det är att vara tvåbarnsmamma i alla fall. Jag ska nämligen vara barnvakt åt L ett par gånger i veckan. Det ska bli riktigt spännande eftersom O är 7 månader och L är 15 månader. Båda väldigt små alltså. Dessutom tycker jag, trots mitt inlägg om att jag skulle kunna ha 10 barn, att det är ett heltidsjobb med O. Heltidsjobb med övertid till och med...
På fredag blir första passet! Det ska bli underbart med lite extra kaos i vardagen!

1 kommentar:

kuusk sa...

så oerhört tacksam att du hjälper oss...ja, lite extra kaos blir det nog allt!! min lille italienare vet ju vad han vill..hihi...kommer gå jättebra, på fredag bär det av, jag har tvättat och fixat syskonvagnen också, ifall den kan komma till användning!