söndag 19 april 2009

Barnkläder

Snart ska jag och O till Sverige. Och då måste vi passa på att shoppa lite söta kläder till O, eftersom det inte finns mycket att hänga i granen här...
Så nu har jag suttit och surfat runt lite för att se vad som finns.


Det här hittade jag på Kappahl.

Sött och somrigt!

Fina pyjamas

Och det här hittade jag på Lindex.

Ännu en gullig pyjamas

Världens underbaraste byxor! Usch, jag får nästan ångest när jag tänker att dom kanske tar slut innan jag hinner hem... Man kanske borde be mamma handla dom åt mig redan?!

Letandet fortsätter...

2 kommentarer:

♥∞♥ Jempajenny ♥∞♥ sa...

Lindex har jättemycket fint tycker jag. Deras tag 3 betala för 2 är suveränt!

Linda sa...

En sån där pyjamas med får (fast en grön) har William. Den är jättebra. Gillar att den har dragkedja för man blir så smått galen ibland på alla knappar... ;-)

Behöver också shoppa barnkläder snart. Det ena plagget efter det andra blir ju för litet här...

Ha en bra dag!

kram Linda