måndag 6 april 2009

Nu har han gjort det!

Äntligen. Jag har läst så många gånger på olika ställen "gör en min så härmar din bebis antagligen dig". Det har jag läst att bebisar ska göra från att dom är ett par veckor gamla. Inte har då O någonsin härmat mig. Jag har sträckt ut tungan, blinkat med ögonen och gjort alla möjliga fula grimaser, men inget har jag fått tillbaka.
Men nu kom det alltså! Jag rynkade på näsan, och han gjorde likadant!
Antingen är O väldigt sen i utvecklingen eller så skrivs det många konstiga saker på internet. För han är då inte ett par veckor, han är 7 månader och ett par veckor...

2 kommentarer:

Jempajenny sa...

Man ska inte tro allt man läser... *ler*

Larubsson sa...

David har inte härmat mig heller.... Lustigt när han låg i magen följde han instruktionsboken exakt men efter han kom ut följer han sin egna väg. Hoppas att du har kul ikväll!