måndag 6 april 2009

Mera sol och mindre inlägg

Jag varför sitta inne och skriva inlägg när man kan göra sådant här...



Det här har vi gjort i två dagar i rad nu, alltså doppat fötterna i havet. Helt underbart. O nöjde sig inte med det utan skulle prompt sätta sig ner. Det var väl inte helt otippat att jag inte hade ombyte med?! Och inte lärde jag mig efter första dagen heller utan allt gick till på exakt samma sätt idag.
Snart blir det nog att ta med hela kittet till stranden. Det vill säga filt, fika, handduk och badkläder. (Jag ska försöka komma ihåg att läsa den här listan innan jag går).

Ikväll ska jag ut. Igen, känns det som trots att det var två veckor sedan. N ska jobba varje kväll hela veckan sedan, och eftersom det lika gärna kan fortsätta så resten av säsongen sedan, så tänkte jag passa på!
Det är kul att kunna klä upp sig lite, ta på lite smink och känna sig lite fräsch. Tyvärr hinner jag nog inte med något av det eftersom N jobbar tills jag ska gå och O vill bli buren och underhållen precis hela tiden.

3 kommentarer:

Jempajenny sa...

Men åh, vad härligt *avis*

Linda sa...

Åh, jag vill också doppa fötterna i havet!!! :-)

kram Linda

Larubsson sa...

Mysigt!