torsdag 2 april 2009

Bakgrund

Nu har jag fått tips om hur jag kan ändra bakgrund på bloggen. Äntligen! Och var fick jag det? Jo på familjeliv förstås. Där får man minsann svar på allt. Inte konstigt att man lätt blir lite beroende av den sidan. Så när jag får tid och lust ska jag försöka få en lite snyggare blogg, det ser jag fram emot!

Något annat jag fått tips om på familjeliv är recept på barnmat. Jag fick ett recept på en potatisgratäng av jempajenny, och den var faktiskt populär! Jippie! Igår gjorde jag mat med kyckling och ris som jag ska testa idag, vi får se om det går ner. Tänkte ge honom en halv portion med hemlagat och en halv portion från burk tills han har vant sig vid fler smaker och konsistenser. Jag försöker skylla på att alla burkar smakar samma och det är därför han inte tycker om maten jag lagar...

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

Hej kul att du gillar min blogg! Ska spana in din också. Ha det bra! /Tia på www.fyranyanseravrosa.blogspot.com