lördag 26 april 2008

Det här är mina trosor!

Vi gick på vår favorit restaurang igår kväll. Men det gick ändå inte riktigt så bra som jag trodde det skulle göra. Visst, vi åt gott och hade det jätte trevligt tillsammans, i kanske tjugo minuter. Anledningen till att vi tycker om den här restaurangen så mycket är för att det är, förrutom god mat, så bra service där. Och eftersom vi varit där så många gånger känner alla oss och gör det ännu mer speciellt för oss. Men igår blev det lite mycket. När dom såg att jag var gravid skulle dom nämligen fira. Men inte med mig. Ägaren satte sig bredvid N och bjöd på whiskey och cigarr, vilket ju var väldigt trevligt, men sedan satt han där i en halvtimma och pratade med N medans jag satt tyst vid sidan om. Och när han gick kom en annan kypare och sedan en annan och sedan en annan och pratade. Så jag fick knappt pratat med N någonting på hela kvällen!

Dessutom hände något väldigt pinsamt. Jag hade tagit på mig en fin byx-kostym. Byxorna satt bra, men jag kunde inte dra upp gylfen. Det gör ingenting tänkte jag och tog på mig ett långt svart linne som gick över. Det var bara det att när jag gick till toaletten så tittade jag inte riktigt hur nerdraget linnet var. Så jag gick förbi en massa gäster och anställda, gick in på toaletten och möttes av en stor spegel. Linnet hade gått upp över midjan och jag hade gått genom restaurangen med helt uppknäppta byxor och visat trosorna.
Tur att jag hade fina trosor på mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah oj vilken tros-miss :)