söndag 13 april 2008

Kolla vilken skillnad!

Idag är det dags att sätta in en ny bild på min mage! Det är nämligen precis två veckor sedan sist. Och visst är det stor skillnad, helt otroligt att den kan växa så mycket på så kort tid tycker jag. Jag har nog heller inte insett det förrens vi tog bilderna idag. Även om N påpekar det minst en gång (oftast 15 gånger) om dagen.
Fast jag är nog lite konstig, vilket vi ju redan konstaterat innan i den här bloggen. För även om jag tycker det är jätteroligt att ha en "stor" mage, och tycker det är jättekul att se att den växer så fort, så kan jag inte sluta att tänka att det kanske bara är en illusion.

För det första var jag tvungen att ha samma linne på mig som förra gången, för att man riktigt ska se att det är skillnad, så att det inte bara "ser ut så" för att jag har annorlunda kläder. Dessutom var jag också tvungen att ta en där jag dragit upp linnet, så man riktigt ska se att det är magen och... ja, inte bara ser ut så. Jag förstår inte riktigt min egen logik. Om det ser ut så, så är det väl för att det är så eller?

När jag tagit ett kort med samma linne, och ett kort med linnet uppdraget, kan jag ändå inte låta bli att fundera på om det bara är så att jag har ätit för mycket, att magen bara är svullen liksom. Men jag vet ju egentligen att jag bara gått upp två kilo och dessutom har jag bara ätit lite flingor på morgonen innan fotot är taget.
Nu låter det kanske som att jag är helt besatt av min kropp och vikt, men det är jag inte. Jag tycker helt enkelt det är otroligt att magen har växt så mycket på två veckor!
v.17+1
v.19+1
OBS. Jag har sett till att korten är klippta så att det är precis rätt avstånd på båda... Så att det inte bara ser ut som att jag har större mage nu!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Magar är så mysiga :D

Anonym sa...

Större är den allt, mysigt!
Jag vill också ha en växande mage,, snart kanske?!
Ha en bra måndag