tisdag 22 april 2008

Suck



Ja, det blev tre kakor igår. Jag tyckte det var lika bra när jag ändå låtsades vara den personen jag inte är. Dom blev färglösa, men goda. Idag har ingen kommit på kaffe...
Jag var helt slut på kvällen, ryggen värkte och tröttheten tog över. Hunden var lika trött han, han somnade med sin nya leksak under tassen.


Idag har jag tagit sista kortet på vår träställning. Nu ska den bort. För alltid. Det har blåst konstant i en vecka nu, och träställningen har gjort sitt. Den var fin de få dagarna den stod uppe. Varje gång N byggde upp den igen så började det blåsa, och nu har det alltså blåste en vecka i sträck. Jag bad N att slänga den nu, jag är helt säker på att det kommer sluta blåsa då. Och nu vill jag ha sommar. Det skulle passa bra eftersom jag hittade ett hål i mina andra linnebyxor nu, och därför inte har några bekväma långa byxor kvar att ha på mig.

Inga kommentarer: