onsdag 9 april 2008

Knock knock

Usch, ibland är det tråkigt att vara en sådan där person som gör allt som ska göras på en gång. Som idag. Jag har absolut inte känt för att göra någonting idag, men eftersom jag ska starta "mitt nya liv" så har jag gjort det ändå. För det mesta när man väl gör det som behöver göras så brukar det kännas lätt och bra. Det gör det inte idag. Idag vill jag bara sova, fastän jag inte är trött, jag vet inte varför.
Det enda som känns roligt idag är att jag känt bebisen mer än vanligt. Han sparkade på hela natten, eller åtminstone de gångerna jag var vaken. Det var när jag låg på magen så han kanske inte var så glad över det. Och jag har till och med känt honom ett par gånger på dagen idag. Annars har det alltid bara varit på kvällen han "knackat på".

Who's there???

1 kommentar:

Linda sa...

Vad mysigt att bebben knackat på lite oftare än vanligt där inifrån. :-)

kram Linda