onsdag 23 april 2008

Ryggsmärtor

Idag har det varit underbart väder! Såklart. Jag var tvungen att ta en bild till på träställningen, för att på något sätt bevisa att det var på grund av den det var blåsigt. Så idag har det varit härligt väder och jag har inte haft några problem med kläder!

Idag har jag ringt B och sagt att han måste ta hand om hunden så fort som möjligt. Den stackars hunden har inte varit på promenad nu på två dagar. Sedan våran lilla springtur sist har jag inte klarat det. Han har fått springa runt i trädgården själv, och det tycker han inte är speciellt kul. Så fort jag bara rör mig för mycket nu så får jag ont i ryggen. Idag sopade jag golven och sedan höll jag på att börja gråta av att det gjorde så ont. Fast det var nog inte så mycket av smärtan jag ville gråta, men av att jag insåg att jag knappt kan göra någonting längre innan jag får ont. Nu blir jag alltså ändå mer hjälplös och beroende av andra, och det är jag inte bra på!
Jag har inte gått till doktorn med det eftersom jag ändå inte tror dom kan göra så mycket åt det. Och jag vill ju inte besvära dom för att jag har lite ont i ryggen, det finns ju folk som har det värre. Som vanligt vill jag inte störa och vara i vägen, så jag biter ihop och låtsas som om det inte är där. Och jag är så glad att vara gravid, så lite ryggsmärtor ska inte stoppa mig!

Inga kommentarer: