lördag 12 april 2008

ÖL!

Igår drack jag öl! Okej, det var ingen alkohol i ölen, men i alla fall. Vad jag undrar är varför jag blir bakfull när jag har varit ute. Det händer ju inte speciellt ofta att jag går ut nu, men när jag väl gör det känner jag mig bakfull dagen efter! Det är inte rättvist, jag dricker ju ingen alkohol!

Det har varit fint väder, om än blåsigt, i flera dagar nu. Men inte idag, såklart, för i dag skulle vi grilla hos en kompis. Vi grillade förstås ändå, och kunde sitta ute i alla fall halva tiden när det inte regnade, men det skulle ju vara trevligare med lite solsken förstås.

Lyckades simma idag med, trots min baksmälla. Med min nya mamma baddräkt. Skönt att slippa kolla så att inte ett bröst har hoppat ur bikinin hela tiden, i baddräkten fanns det gott om plats!
Bebisen har varit väldigt tyst i två dagar nu, men det kanske inte är så konstigt, de två dagarna innan hade han ju gymnastikpass så det räckte för en vecka!

Smakar som öl, ger dig samma baksmälla som öl, men utan alkohol, mmm

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja det är underligt det där att få baksmälla utan alkohol. Har också upplevt det nån gång... men det är nog sömnbristen som gör sitt skulle jag tro! Man kommer i säng för sent.

Men öl lockar mig inget vidare. Dricker det knappt i vanliga fall och nu är jag ännu mindre sugen. Hellre ett glas vin i så fall... men inte heller det lockar supermycket för tillfället... tur det! ;-)

kram Linda

Jag är på väg att bli vuxen! sa...

Ja jag håller med! Tycker om både öl och vin, men är det något som lockar nu så är det nog ett glas vin, och det inte speciellt ofta!

Och det där med sömnbristen lät oxå helt rätt. Du är så vis ;-)